Autodesk Vault Professional

Autodesk Vault pozwala wyszukiwać dane projektowe w kilka sekund, umożliwia bezpieczne dzielenie się informacjami na temat cyfrowych prototypów z członkami zespołu z różnych lokalizacji oraz dostarcza informacji kto i kiedy dokonał zmian w projekcie.

Umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie danymi w sposób scentralizowany, pomagając zespołowi szybko tworzyć, udostępniać oraz ponownie wykorzystywać informacje dotyczące cyfrowego prototypowania.

Dzięki rodzinie narzędzie Vault spędzisz mniej czasu na wyszukiwaniu plików, więcej na tworzeniu innowacyjnych projektów.

Zwiększona produktywność

Vault jest narzędziem, które w pełni integruje się  z aplikacjami CAD firmy Autodesk®, co umożliwia przyspieszenie pracy od fazy koncepcyjnej po etap produkcji. Zamiast zaczynać tworzenie złożonego od podstaw, można użyć skopiowanego cyfrowego prototypu jako punktu wyjścia dla nowego projektu. Dzięki czemu, można zminimalizować liczbę poprawek i tworzyć nowe produkty szybciej. Zachowane wyniki wyszukiwania i skróty przyspieszają wyszukiwanie danych, a narzędzia zwiększające produktywność umożliwiają manipulowanie plikami projektowymi bez konieczności zrywania specyficznych dla aplikacji połączeń. Narzędzia porządkowania danych pozwalają kontrolować indeksowanie i dostęp do różnych rodzajów plików – co usprawnia proces udostępniania danych i wyszukiwania na podstawie własności.

Kontrola wersji projektów

Wprowadzanie zmian nie musi przerywać pracy – narzędzie pozwala kontrolować wersje projektu z poziomu aplikacji do projektowania oraz kontrolować całą historię swoich koncepcji projektowych, dokonywać analizy i w razie potrzeby, wracać do starszych wersji projektu.

Zarządzanie danymi

Dane projektowe i okołoprojektowe, które są wartość każdej firmy, zgromadzone są w jednym miejscu. Dostęp do centralnego repozytorium plików wynika z posiadanych praw dostępu. Każdy członek zespołu ma przyznany dostęp tylko do odpowiednich rodzajów, a nawet wersji plików. Funkcjonalność programu ułatwia:

  • zarządzanie danymi przez grupy projektowe,
  • wyszukiwanie i ponowne wykorzystywanie danych,
  • administrowanie i konfigurację,
  • kontrolę wersji projektów.

Praca w zespole

Członkowie zespołu mogą pracować nad projektem, nie zmieniając danych zapisywanych przez innych uczestników. To umożliwia zwiększenie wydajności, nie zakłócając naturalnego procesu projektowania poszczególnych uczestników. Kontrola uprawnień umożliwia aktywne uczestnictwo w procesie projektowym, analizy i weryfikacji wszystkim członkom zespołu – od menadżerów po inżynierów i projektantów, bez narażenia na utratę danych.

 

Porównanie wersji

Vault Vault Professional
PODSTAWY ZARZĄDZANIA DANYMI
Narzędzia do zarządzania plikami
Interaktywny podgląd plików
Szybkie wyszukiwanie
Integracja z programami CAD firmy Autodesk
Narzędzia umożliwiające ponowne wykorzystanie projektów
Zarządzanie dokumentami Microsoft Office
ZAAWANSOWANE ZARZĄDZANIE DANYMI
Drukowanie wsadowe
Automatyczne schematy nazewnictwa plików
Dostęp dla użytkowników nieposiadających CAD
Kontrola dostępu do plików i folderów
Replikacja danych między oddziałami firmy
Podgląd i wydruk plików z poziomu przeglądarki
Graficzne raporty
Publikowanie plików DWF z wykorzystaniem serwera zadań
Zarządzanie zestawieniami materiałowymi
Zarządzanie zleceniami zmian
Integracja z programem Revit
Znaczniki, komentarze i znaki wodne w plikach wizualizacji
Współpraca z systemami ERP

Skomponuj swoją ofertę

Subskrypcja

Szkolenia

x

Arkance Systems – zatwierdzone centrum szkoleniowe – oferuje szereg szkoleń mających na celu optymalizację wykorzystania naszych rozwiązań programowych – dowiedz się więcej.

 

Usługi

x
x
x
x
x
x
x

Wsparcie w zarządzaniu zmianą, szkolenia, delegowanie ekspertów technicznych: szereg usług, które pomogą Ci łatwo przyjąć BIM. Usługi.

Przejrzyj nasze broszury

Toolbox for vault

Broszura produktowa Nie trać więcej czasu na powtarzalne i czasochłonne czynności - pobierz naszą ulotkę i wykorzystaj pełny potencjał naszych aplikacji. Podnieś wartość biznesową swojej firmy, oszczędź czas i zwiększ produktywność.

Autodesk PDM Collection

Broszura produktowa Odkryj potęgę Kolekcji PDM. To zintegrowany zestaw profesjonalnych aplikacji, który pozwala na efektywną współpracę wszystkich użytkowników w procesie projektowym - od wstępnej koncepcji aż po finalną produkcję.

Holixa ERP Connector

Broszura produktowa Poznaj korzyści, jakie niesie ze sobą Holixa ERP Connector, takie jak automatyczne przekazywanie danych projektowych do systemu ERP, aktualizacja informacji o produkcie na bieżąco, efektywne zarządzanie danymi i zasobami, oraz eliminacja podwójnego wprowadzania danych.

Wdrożenie PDM

Broszura produktowa Odkryj korzyści płynące z usługi wdrożenia systemu zarządzania danymi produktu (PDM). Wdrożenie PDM to kluczowy krok dla firm, które pragną usprawnić procesy projektowe, zwiększyć kontrolę nad danymi produktu i poprawić efektywność współpracy w zespole.

Digitalizacja procesów przemysłowych, Arkance Business Connect, Toolbox4Inventor

Broszura produktowa Pobierz ulotkę i poznaj korzyści, jakie niesie ze sobą digitalizacja procesów przemysłowych, takie jak optymalizacja czasu i zasobów, wzrost efektywności, lepsza kontrola nad danymi oraz doskonała traceability. Poznaj narzędzia, które wprowadzą innowację do swojej firmy i pozwolą osiągnąć konkurencyjną przewagę.

Być może zainteresują Cię również następujące rozwiązania

Oprogramowanie

Przygotuj ofertę

Szkolenia

Usługi

    Zapytaj o produkt

    Powrót

    Wypełnij formularz kontaktowy.


    Twoja kompozycja

    Administratorem danych osobowych jest Arkance Systems – zapoznaj się z naszą polityką prywatności.*

    * To pole jest obowiązkowe

    Close